About Me

My photo
Known as Pyka.I'm 20 y/o. Was born on 210893. I'm just a crazy kinda girl. Taken by Muhammad Zulhilman. I'm so into him.I love mummy and daddy so much. "Mummy, Daddy and Iman's girl"

Sunday, February 3, 2013

Bad day....

Yesterday was a bad day. Something happened to Baby Carym :(((( What I meant is my Boyfriend's car. Yes! we named that car "Carym". Hmmm kelakarkan kereta ada nama? Hahahaha macam tak perlu gelak tapi tak tahu kenapa rasa nak gelak juga. Hahaha sebab teringat mula mula aku dengan Iman nak bagi nama dekat kereta kiteorang. Haha. Aku memang suka bagi nama dekat something yang aku sayang. Around bulan 5 tahun lepas aku dengan Iman sama sama keluar kereta. Kereta Iman keluar awal 2 hari, esoknya kereta aku pula keluar. Kalau Iman pakai plate KL confirm plate kiteorang sama "WWS" tapi Iman plate kedah. Yeleeee, orang sana kan. Then second day kereta aku dah keluar aku bagi laa nama kereta aku tu "Cassie" Hahaha then Iman pun nak juga. Haha then kiteorang bagi laa nama Carym. So Carym tu boyf Cassie, Cassie pula girlf Carym. Hahahaha macam tak betul dah. Hahaha. Ok ok. Serious balik. What happen to Carym? Hmmmm he had an accident. WAAAAAAA ! :'((( jum laa kita tengok condition Carym masa accident tu. Teruk juga laa. Kaki belah kanan belah depan Carym patah. Patah? Pun boleh laaaaaa. Hahahaha. Hm k k.

TERUK ENNNNNNN? PITY YOU BABYYY :(
So sekarang Carym dekat bengkel. Dalam dua minggu baru siap semua dan Carym pun Sihat balik :D Tapi dua minggu. DUA MINGGU!! Ahhh gonna miss you Caryyyym :((((( So bila Carym dah tak ada terpaksa laa bawa Cassie mai KL. Yela nanti tak ada kereta susah pula haa nak pergi kelas. Hmm get well soon baby Carym :(((

No comments:

Post a Comment