About Me

My photo
Known as Pyka.I'm 20 y/o. Was born on 210893. I'm just a crazy kinda girl. Taken by Muhammad Zulhilman. I'm so into him.I love mummy and daddy so much. "Mummy, Daddy and Iman's girl"

Friday, September 14, 2012

Lovely boy's birthday :)




HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO HILMAN,
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUU.
Happy birthday awaaaaaaak :))) Ceyy dewasa dah dia. Haha. Last night was just fun. Macam tak sangka apa yang aku plan macam jadi lagi seronok. Hahaha. Actually aku plan ni time raya lagi. So time raya tu lah aku kumpul duit. Duit raya lah en. Haha tapi masa cuti dah habis ada juga aku kumpul sikit sikit untuk birthday dia nanti. Tapi too bad masa dapat upah dari abah duit tu aku terpaksa guna untuk benda lain. Rasa nak nagis. Tapi alhamdulillah cukup juga duit last sekali. 2 hari sebelum birthday dia aku macam busy juga aa en. Susun macam macam plan. Haha termasuk plan nak keluar diam diam pergi beli hadiah tanpa pengetahuan dia. Macam macam lah aku tipu dia, kata nak keluar bawa azie makan lah, padahal lah.... Actually time nak beli hadiah dia pun aku tak tahu nak beli apa dah. Nak beli jam dengan purse dah belikan dah time 3rd months anniversary haritu.  Baju pun dah pernah bagi. Rantai? Pun dah. Sumpah pening aa nak fikir. Then 3 hari sebelum birthday dia time kat college aku duk perhati dia. Atas bawah atas bawah apa yang tak belikan lagi. Hahahahha. And suddenly dia cakap "Tali pinggang ni buat hal lah, patah" Yes I got it. Aku kena belikan tali pinggang, Haha. Esoknya plan dengan azie, ajak azie pergi beli tali pinggang kat Alpha Angel. Sebenarnya ada dua hadiah aku bagi. Satu lagi B****! Haha yela dia pernah cakap nak b****, aku belikan jela. Sumpah time beli benda alah tu aku tebal muka weh. Tak tahu nak kata apa. Hahahaha. Apa apa pun aku berhasil tipu dia lah en. Sorry bie :P Okay cerita pasal malam 13/9 tu pula. Malam tu sumpah kelakar kay. Senja tu lepas balik kelas, kiteorang text macam biasa. Then macam biasa lah dia akan ajak aku tidur punya, biasa sangat dah. Time dia ajak tidur aku pun yee lah jum tidur. Time dia dah tidur sumpah aku lega aih. Time tu lah pun aku sediakan semuanya untuk pukul 12a.m nanti. Time tu siap siap terus pergi beli kek dengan azie kat wangsawalk. Time tu terpaksa lah tipu kata keluar bawa azie makan en. Time on the way balik tu tetiba hujan lebat :(((( Sumpah sedih, takut gila semua plan tak jadi. Time hujan tu paan call tanya macam mana, so terpaksa buat plan kedua. Tapi aku nak plan pertama :((( Memang banyak berdoa juga lah supaya hujan berhenti. Tapi Alhamdulillah hujan berhenti, lepas hujan berhenti tu terus pergi ambil iman bawa dia keluar. Mula mula u pergi teman dia makan kat tempat fav dia tu Ayam Penyet kat kampung baru. Time dia tengah makan tetiba dia cakap lepas makan nak pergi rumah syaza terus -______- Tehell man! Time tu aku pun buat buat "OKAY!" Time tu juga aku text syaza suruh syaza berlakon konon tak ada kat rumah. Lepas tu aku pun bbm syaza guna phone Iman. Haha time tu syaza cakap aa yang dia kat luar, gaduh dengan apek apa semua. Mula mula aku macam "dia ni betul ke gaduh dengan apek -.-" Lepas tu terus Iman ajak balik, dia pergi bayar so aku masuk kereta dulu. Time tu terus call syaza tanya. Rupanya dia berlakon je. Hahaha cun aa weh, sumpah. Lepas Iman dapat tahu syaza tak ada kat rumah terus dia ajak pergi McD Setiawangsa sebab nak ajak buat assignment. Time tu aku macam YES! Thanks syazaaaa. Haha. Time kat Mcd tu aku cakap kat Iman nak pergi toilet , time kat toilet aku call syaza. Dia tu -.- suruh pergi ambil pula. Memang kantoi aa. Then aku suruh dia bbm Iman sendiri. Lepas tu dia bbm Iman suruh Iman ambil dia bawa dia pergi mana mana sebab dia kata tension , rasa nak mati lah apa lah. Hahaha. Time dalam kereta syaza duk buat sedih apa lah kan. Duk nagis meluahkan apa yang terbuku dalam hati. Time tu sumpah aku tak tahan gila lah weh. Aku gelak tak boleh kawal langsung, kelakar tengok dia berlakon nagis semua. Menjadi you know. Iman percaya je. Iman dah pelik gak aa kanapa aku gelak. Haha. Then syaza ajak pergi Dato' keramat nak luah perasaan kat sana katanya.Tempat tu lah kiteorang plan nak suprise dia sebenarnya :) So time otw pergi Taman Tasik Dato' Keramat dia boleh pula nak lalu depan gurney. Weh weh sumpah time tu aku takut kantoi. Budak budak semua kumpul gurney dulu sebelum pergi Dato' Keramat. Time tu aku berdoa supaya tak terserempak dengan aaron semua. Yaallah berdebar aku lalu depan gurney. Bila lalu tengok dorang tak ada, Huh, lega :D Time dah sampai Dato' keramat boleh pula lah kan nampak kereta paan parking sana. Fuck aa. Kantoi weh kantoi. Time tu terus aku cakap kat Iman parking dekat tepi pagar je. Nasib aa en dia tak nampak kereta paan. Lepas tu elok turun je dari kereta , kereta iera dengan gudu lalu selamba depan dia. Wehhhhh potak aaa. Sumpah time ni aku ingat kantoi. Syaza dah lari jauh jauh tergelak. Aku usaha juga time tu alih perhatian dia. Hahahahaha sumpah lawak time tu. Lepas tu bawa dia pergi pondok yang ada kat dato keramat tu then dah nak pukul 12 so aku cakap dengan dia nak pergi kereta ambil barang. Aku suruh dia gerak dengan syaza dulu. Then time tu terus aku pergi dekat budak budak tu ambil kek apa semua. Semua dah macam rasa Iman nampak dorang. Aku kata tak , tak lah -.- Then dah prepare semua jam pun pukul 12. Aku terus call dia wish "HAPPY BIRTHDAY" hiihihi then dia suruh cepat datang kat dia. Nak datang lah ni awak. Haha. Time tu nak gerak pergi kat dia semua duk sorok aku kat belakang dorang sebab time tu aku yang pegang kek. Sampai kat dia si Aaron terus menjerit then angkat dia bawa pergi kat aku. Haha time tu semua nyanyi lagu "Happy Birthday" untuk dia. Alahai mata dia berair. Haha best gila okay. Plan aku menjadi. Thanks kawan kawan tolong aku. Kalau korang tak ada tak jadi semua ni. Thank you so much :) Time tu lah aku terus terang dengan dia yang aku banyak tipu dia. Haha nasib baik dia macam okay je. Apa apa pun Happy Birthday Awaaaaaak :) Sepanjang 14/9 kiteorang spend time together. Seronok okay? Haha I Love You bie <3 p="p">

2 comments:

  1. sangat menjadi kenangan kan bagi ko?? sumpah gembira tengok ko bahagia bile time birthday iman hari tu, ape yang ko buat semua menjadi. iman patut bersyukur dapat ko sebab celebrated birthday dia dalam diam.so surprises ;)

    ReplyDelete
  2. Untung Iman dapat pyka . Wish korang kekal ;)

    ReplyDelete