About Me

My photo
Known as Pyka.I'm 20 y/o. Was born on 210893. I'm just a crazy kinda girl. Taken by Muhammad Zulhilman. I'm so into him.I love mummy and daddy so much. "Mummy, Daddy and Iman's girl"

Monday, August 13, 2012

130812

Okay today's story, got class at 10a.m. As usual bangun pagi gaduh kejap siapa nak mandi dulu. Aku sure laa mandi kemudian , nak kena kejut Iman. Harini aku pergi kelas pakai kebaya, first time laa weh. Ish malu gila laaa. Sumpah ! Azie aa ni. Ingat nak test je sekali azie nampak terus suruh pakai. Iman duk kata TP laa, pergi kenduri kawin laa -.- Malas dah aa pakai kebaya. Haha. Harini banyak kerja jahat gak aa aku dengan Iman buat. Dengan skipped dua kelasnya. Lepas tu dengan ehm malas cite. Sampai aku pun tergugat terus order. Eh? Haha. Habis kelas hantar azie balik kejap lepas tu pergi laa ke tempat yang kami nak tuju tu. Eheem, kita drive okay. Iman demam. Hihi. Gegel gak aa kan first time nak drive kat jalan KL ni. Dengan jammed dia. Tapi tape semua selamat walaupun orang KL ni bawa kereta macam c***** ! Geram aku. Lepas tu Iman pun hantar balik gurney. Ada kelas pula pukul 2-6. Iman cakap dia malas pergi, aku ni tahu laa haa ikut je bontot dia. Hihihi. Elok sampai rumah je Joe, Azie, Iera dengan Lidya dah bersiap nak pergi kelas. Semangat lebih pula pergi kelas. Lepas dorang semua pergi kelas... *winkie, winnie, dinnie* Okay laa skipped cerita terus. Hahahaha . Malamnya iman nak ikut bhai balik subang. So aku ni, iman pergi mana pun nak ikut. So iman pun ambil laa bawa pergi sungai wang jap. Sampai sana jumpa lak dengan Abon, Nadzmie, Alip dengan Naim. So sekali laa. Lepak lepak jap area BB. Lepas ikut dorang ni semua shopping singgah kedai makan kat are BB Plaza tu. Dapat menu mahal naharam ! Nasi lemak RM9. Memang kiteorang blaa macam tu je tinggal menu atas meja. Haha sakit perut gelak sebab dorang punya perangai ni. Rasa terkoyak balik tempat bedah aku ni haa. Haha. And then, around 10.30 kot kiteorang balik. Iman dengan bhai nak balik subang so dorang nak balik utm ambil barang and then pergi makan baru balik subang. Tapi bila masuk je utm bhai nampak budak main futsal terus cancel nak balik subang. Padia -.- Dia turun kereta pergi main futsal then Iman bawa aku pergi makan. Tah kenapa malam ni mengidam nak makan nasi lemak. Mana nak cari tak tau. Lepas makan, Iman dengan Alip hantar balik. Masuk rumah terus terkam Joe kat atas katil sekali "PRAPPPP" tuuuu.. katil roboh weh. Hahahhaha. Dua dua dah gelak macam apa dah. Yang Azie duk membebel kat luar. Haha. Macam biasa memalam macam ni ngadap laptop dengar lagu , BBM Iman. My daily routine at midnight, Hihi.Goodnight :)

No comments:

Post a Comment