About Me

My photo
Known as Pyka.I'm 20 y/o. Was born on 210893. I'm just a crazy kinda girl. Taken by Muhammad Zulhilman. I'm so into him.I love mummy and daddy so much. "Mummy, Daddy and Iman's girl"

Saturday, May 19, 2012

One youth minifest event


Yesterday 19/5/2012 is the best day ever. Disebabkan semalam , kiteorang sampai tak tidur kay. Bukan kiteorang , aku sorang je kot tak tidur. Hahaha. Okay hari jumaat tu balik balik bbm dengan Iman sampai tertidur haaa. Bangun dalam pukul 7.51. Yes 7.51malam. Bangun bangun tengok phone I got 2 bbm. Satu dari Iman, Satu lagi dari alip. Alip tanya Iman mana? Mana laa aku tahu weh. Okay aku pun bbm iman, tapi dia tak delivered pun. Okay risau kejap. Oh baru ingat dia pergi beli buah dengan muz cepet and paan untuk event hari sabtu. Aku pun terus call muz tanya. Muz cakap kereta rosak. Haiyoo time time tu juga haaa kereta nak rosak. Muz was like "Kereta aku rosak, macam mana ni weh?" Hahaha tanya aku, mana laa aku nak tahu. Aku pun suruh laa dia call abon, and he said "dah call dah" okay tunggu laa situ sampai abon datang kay. Time tu terus wake up from my bed and take a shower. Segar !!! Lepas tu I got bbm from bhai, dia hantar gambar cawan plastik yang dia nak beli untuk letak buah nanti. I was like "okay laa tu" gambar lain dia hantar, bekas lain yang dia beli. Hahaha. Lepas tu tiba tiba ada orang bagi salam, ingat kan group aku yang datang, rupanya faes dengan alif yang datang hantar barang. Termasuk barang aku dia hantar. Oreo dengan chocolate syrup, bhai suruh beli katanya. Okay. Dah alang alang diorang datang suruh laa dorang tengok kan lampu dapur yang tak boleh buka tu. Joe masak dalam gelap kot. Kesian gila. Sampai dua dua lampu pula rosak, sangat pelik okay. Lampu dapur tu stater problem kot, lampu meja makan pula mentol terbakar Mungkin laaaa. Mungkinnnnn. Aku dengan iera pun terus dengan tak fikir apa pergi beli stater dengan mentol kat kedai mamak kat pool tu haa. Dah beli dorang pasang pun still tak boleh hidup. Tefak laa weh. Lepas tu tiba tiba azie tunjuk main switch and "azie rasa salah satu switch tu jatuh laa" aku pun pergi tengok. Hmm bukan rasa azie, dah memang betul salah satu dari switch tu jatuh. Buang duit beli stater dengan mentol baru -_____- by the way thanks faes and alif. Dorang balik je iman alip dengan cepet pula hantar barang. Time tu alip je lepak gurney ni, yang iman dengan cepet tah nak pergi subang. Iman kata lagi satu jam dorang datang balik. 1 jam laa sangat. 2 3 jam juga laa sebenarnya. Hahaha and Iman pesan kalau jadi apa apa kat dia... apa tah. Tape dia memang suka merepek -.- Aku dengan alip pun teruskan kerja kami. Alip tampal harga kat mangkung buah tu, aku pula potong buah dengan iera. Thanks iera tolong :p Lepas siap tu bhai datang. Alip dengan bhai lapar, so aku joe dengan azie teman laa dorang makan kat cafe depan pool tu. Tempat baru kiteorang bawa, haha dorang tak pernah rasa lagi makan kat situ. Sedap kay :p Eh tiba tiba hussin pula datang en. Hi hussin.Haha okay kiteorang pun biarkan laa hussin dengan bhai and alip borak borak. Aku dengan joe lepak tepi pool rendam kaki and borak borak. Sangat lama okay kami lepak kat pool tu, sampai lampu keliling pool tu ditutup. Haha lepas lampu lampu banyak dah tutup kiteorang bla masuk rumah. Balik balik joe terus masuk bilik tidur. Azie pula kat pool lagi dengan kakak sedara dia. Alaa takkan laa nak biar bhai dengan alip je kat ruang tamu kan. Aku pun teman aa sementara tunggu  Iman cepet muz and paan balik. See satu jam gila kan. Hahaha. Lepas tu dorang sampai tiba tiba bawa family baru aa. Haha  nama dia candy. So cute can die okay. Ish comel gila. Aku sukaaa tapi takut nak pegang. Haha
T
This is Candy, our new family (Sugar glider)

Malam sebelum balik gurney tu cepet beli kat subang. Comel kan :p Dalam pukul 1pagi juga laa cepet dengan yang lain lain tu nak balik utm. Aku macam tak bagi cepet bawa candy balik. Haha. Cepet was like "kalau berani pegang tape, ni tak berani tapi nak suruh tinggal" Hahaha yela k. Jumpa candy kat college nanti. Sedih sikit. Haha. Disebabkan pukul 5.30pagi tu bhai dengan alip nak datang balik so Iman stay gurney sebab nanti nak kejut dorang pukul 5pagi. Kalau tiga tiga balik semua sadai memang susah nak kejut. So sorang tinggal. Haha. Dalam pukul 2pagi ingat nak tidur kejap, time tu dah pesan kat iera azie semua set alarm pukul 5pagi. Dorang macam okay je. Lepas tu baru nak lelap mata azie cakap gudu dengan faes nak datang. Nak bungkus coklat baru bawa balik dari langkawi. Damn ! Haha sampai pukul 3.30pagi juga laa faes dengan gudu kat gurney. Sepanjang tu aku macam tolong dorang kejap lepas tu borak borak terlelap atas sofa. Tak lena pun tidur sebenarnya. Lepas dorang balik tu, Iman tertidur. Time tu dah nak dekat pukul 5 so aku decide tak nak tidur, takut tak terjaga. Nak kejut budak utm dengan damai lagi. Dalam 5.15pagi alarm iman bunyi. Aku pun terus kejut bhai, tiga kali call tak angkat. Faham dah bhai tu paling susah nak kejut. Lepas tu kejut alip pun sama. Kali ketiga call baru dia bangun. Nasib bangun, kalau tak. Haih, lepas tu kejut budak damai. Telephone damai tah letak mana budak budak tu. Lepas tu aku terus kejut azie, joe dengan iera. Lepas tu aku pun potong buah sorang sorang. Iera mandi joe dengan azie pula pack coklat. Lepas potong separuh buah tu aku mandi mandi, bhai dengan alip pula sampai. Kejut laa iman suruh balik utm kejut yang lain pula. Iman tu pun sama je. Susah gila nak kejut. Haha memang laa 2 jam je dia tidur kan. Lepas habis potong buah, bhai dengan alip pun tolong pack.

Absolute fresh fruit :D
Nampak menarik kan? Belum lagi letak chocolate syrup dengan oreo lagi. Laku okay! Habis dijual. Haha. Hari paling awal kiteorang bangun. Hari paling awal juga kiteorang gerak pergi college okay. Disebabkan terlalu pagi so nak cari teksi pun rasanya tak ada. Aku, azie, joe, alip, iera dengan bhai pun jalan kaki beramai ramai pergi college. Haha

Hi very good morning :D


Finally we arrived safely. We're at Multimedia College :)
Lepas ambil kedatangan, ambil makanan kiteorang duduk makan. ambil gambar lepas tu naik bas pergi tanam pokok lepas tu balik college balik ambil makan lagi untuk makan tengahari pula. Lepas tu menjual pula, lepas tu main game sebab nak kena dapatkan cop bagai. Banyak sangat lepas tu nya. Haha. There's some photo of us throughout the day :)



















Harini semua tidur tak ingat dunia. Aku tidur 16 jam kay. Balik dari college tidur sampai 9pagi tadi. Hahaha. Iman 19 jam. Bak kata faes nasib tak jalan terus. Haha. Yang lain lain pun dengar cerita baru bangun.Penat gila, sangat penat tapi I've so much fun with him and all my buddies yesterday, Banyak benda baru belajar. Macam tanam pokok, direct selling. Haha. I do love him and all my buddies so much. They made my day <3

No comments:

Post a Comment