About Me

My photo
Known as Pyka.I'm 20 y/o. Was born on 210893. I'm just a crazy kinda girl. Taken by Muhammad Zulhilman. I'm so into him.I love mummy and daddy so much. "Mummy, Daddy and Iman's girl"

Friday, October 21, 2011

:'(

yeay yeay yeay , welcome pyka :)
lama tak update , cerita banyak tapi malas nak taip , nanti cepat rosak pula laptop ni XD
aku ada kawan :) ABON & NADZMI . kawan yang selalu buat aku senang hati . 
kawan yang selalu bawa aku sana sini , kawan aku yang selalu layan perangai aku yang tak matang ni . tapi disebabkan kawan aku tuu lagi tua dr aku , dorang dah anggap aku mcm adik dorang and aku pun anggap dorang mcm abang aku . sumpah aku sayang korang , sumpah :')
tapi disebabkan aku terlalu rapat dengan dorang . aku dengan dorang dah buat segelintir kawan2 kiteorg kecik hati . Kepada yang kecik hati , terasa tuu aku minta maaf sangatsangat . aku tak tahu apaapa pasal benda ni . Please ! jangan persoalkan IKHLAS ke aku ni berkawan dengan abon & nadzmi . kalau aku ni tak ikhlas, aku tak melalak mcm org hilang duit sejuta . aku menagis bukan sebab nak minta simpati . no ! please . aku nagis sbb aku tak nak hilang dorang . org yg bnyk ambil berat pasal aku , org yang selalu jaga aku . bagi aku peluang untuk hargai dorang , takde terlitas hati aku ni nak rampas dorang dari korang . Pasal perangai aku yang mcm budak darjah enam ni (bak kata abon) jangan risau lahh . aku cuba ubah !

kenangan :')






#seronok keluar samasama macam ni , and aku rasa lepas ni kita mungkin tak rapat macam ni dah kot , kbai:')

No comments:

Post a Comment