About Me

My photo
Known as Pyka.I'm 20 y/o. Was born on 210893. I'm just a crazy kinda girl. Taken by Muhammad Zulhilman. I'm so into him.I love mummy and daddy so much. "Mummy, Daddy and Iman's girl"

Sunday, July 10, 2011

sem break -.-

bosan gila weh cuti sem . tak tahu nak buat apa cuti 3 minggu . 
hari jumaat lepas post mortem , ingat nak call my mother suruh ambil . tapi nampak shauqi pun nak balik , so balik dengan dia jela . rumah dia pun dekat dengan rumah aku . dia duduk dekat subang bestari . tapi naik dengan dia kena sabo la sikit . sebab nak hantar orang lain juga . nak kena hantar putri pergi hotel apa tah . then nak hantar topek and am pergi TBS . dorang nak balik johor . then baru aku dengan shauqi balik .
gerak dari kolej pukul 8 malam , then g cari hotel nak hantar putri . puas pusing satu KL tak jumpa2 , sampai 9  la juga . last last , turunkan dia dekat MCD ampang . then terus gerak TBS , bandar tasik selatan . hantar am and topeq . nak balik jauhkan . bas dorang pukul 10 . 
yes dah samapi , gila besar lah sial , dh macam lapangan terbang dh . 







sampai2 aku and shauqi tolong angkatkan barang dorang . then teman am beli tiket . then am tanya , 'korang nak pape tak? air ke apa ke?' then aku diam terus masuk 7E yang ada kat dalam TBS tuu . then tengok lah ada tak yang menyelerakan . ish malas doe nak bazir duit . aku pun ckp dkt am aku taknak pape . then dia ckp 'cepatla , aku nak belanja ni' omg , kau belanja ? okay aku ambil coklat twix ni . haha
thanks am :) 
shauqi pula dapat air coca cola .

then lepas beli terus hantar dorang kat tempat tunggu bas , selamat sampai ke kota johor okay , haha . mesti rindu korang nanti . 
then aku dengan shauqi terus gerak balik . samapi subang , jem pula . adui pukul 12pagi baru aku sampai rumah . 

No comments:

Post a Comment