About Me

My photo
Known as Pyka.I'm 20 y/o. Was born on 210893. I'm just a crazy kinda girl. Taken by Muhammad Zulhilman. I'm so into him.I love mummy and daddy so much. "Mummy, Daddy and Iman's girl"

Tuesday, July 26, 2011

my birthday party :)

perbualan dalam IM antara pyka , peek , nashriq XD


nashriq : peek ! nak join b'day pyka ?
peek : bila ? bila ?
pyka : 21811
peek : owh , kat ne ?
pyka : hotel hilton , kuala lumpur :)
peek : perh.. biar betul ?
pyka : betul la , datang ah .
peek : brpa kena sorang ?
pyka : takyah bayar la .
peek : insya Allah aq akn dtg kalo xde pape halngan ..


#aku yang membalas IM si peek dah gelak macam orang gila , tah apa binggai sangat tah dia percaya ! sekali nashriq masuk .




nashriq : pakaian formal !
pyka : theme merah putih .
nashriq : tak payah nak bendera england sangat lah !!
pyka : perempuan pakai dress(merah putih) , lelaki pakai kemeja , tali leher and kord .
peek : aduh ada tema pula .
nashriq : kasut pula kulit beruang ! kulit lain taknak .


#fuck gila aku tak tahan , nashriq pula masuk je dengan aku . si peek lagi nak caya ! hahahaha .


pyka : peek binggai g caya ! hahaha
peek :siap ko pyka , aku jumpa ko ... aku patah kan tulang ko ..



# haha nasib kau lah , kau caya siapa suruh . macam tak faham je kalau aku dengan nashriq dah bersama , tak jadi apa lah . keje nak kencing jela . haha .


haha adui weh , rindu korang gila :(
to peek , jangan nak melampau sangat lah percaya , aku ni Diploma pun belum habis haha
one day mungkin :)

No comments:

Post a Comment